bad_ass_bitch_94

Jag känner att det är dags att återuppta bloggandet igen, efter att min dator blev stulen tappade jag suget. det är ännu en grej som denna tjuv har åsakat mig. tanken på att en person av okänd identitet sitter med min dator just nu, MIN DATOR.. buhuhuhuhuhuh.

idag var jag riktigt gangstah så jag skippade skolan och for med några för att bada för första gången i sommar.. det var niiiiiceeee! jag har tagit ut sommarlovet i förskott. Nu kommer några girl-power-80s-rock-i-fuck-school-låtar för att gestalta min tillfälliga wildstyle: (på tal om det, när det har gjorts en film av ett band så när man googlar bilder vet man inte vilka som är dom riktiga och vilka som är skådespelare)

Girlschool – Race With The Devil
The Runaways – Cherry Bomb

(bild1- girlschool, bild 2- the runaways)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till bad_ass_bitch_94

  1. jossie the man skriver:

    Keep up the good work man och låt ingen sneaky/mysteriouse tjuv stoppa dig!

Kommentera

