Ellen Von Unwerth


Julia Hafstrom, Gwen Loos, November 2010, Vogue Italia.

Jag har sorterat ut lite från fotografen Ellen Von Unwerth. Hon är riktigt bra. Hon fotograferar främst för Vouge. Iallafall så kan hennes bilder bli en aning långtråkiga. Känneteckande är att det oftast/alltid är minst en väääääligt snygg tjej. och hennes bilder är nästan alltid sexanspelande, visst inget imot det i sig, kör hårt på det men inte på varenda bild. urvalet här är det mest barntillåntna jag kunde finna. vill ni se exempel på vad jag menar, googla fram någon av hennes fotoböcker, typ Revenge. Jag skulle vilja se henne fota lite misär och vanligt folk. inte bara skiiiiiitsnygga fotomodeller. Min favvooo är nästan den sista bilden eller nr tre med Knightley och någon snubbe eller bild nr ett. eller nått.

Keira Knightley, January 2011, Vogue Italia.

bla. Alyssa Miller, Elsa Hosk, Guess 2010

vet inget mer än att bilden finns i foto-samlings-boken revenge

Tush, Rose Cordero

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ellen Von Unwerth

  1. Emmzor Lizor skriver:

    Sniga bildz. Jag googlade hennes namn och fick fram trevliga resultat. inte mig emot, helt enkelt! I princip bara svartvita bilder på kvinnor i gamla underkläder. hehe.

Kommentera

